Dag 2 - Reisverslag uit Delhi, India van Stanny Bode - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Delhi, India van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Stanny

Blijf op de hoogte en volg Stanny

18 Februari 2014 | India, Delhi

Wow volle dag een veel gedaan. Vanmorgen van 7 tot 8 Yoga wel super vroeg maar wel heel leuk. Na een lekker ontbijt een uur of 2 van alles geleerd over de gebruiken en gewoontes van India en speciaal van de privincie Rajastan. Lekker in het zonnetje koffie gedronken. Na de lunch zijn we met de taxi Delhi gaan verkennen. Door het idiote verkeer al een attractie opzich zijn we eerst door de stad gecrosst om onze gids op te halen. Na eerst een geweldig mooie sikhtempel te hebben bezocht met alle rituelen zijn we naar de laatste woonplaats van Gandi geweest een indrukwekkende ervaring. Midden in een stad met 16 miljoen mensen en toerende auto's een oase van rust en stilte. Na de lotustempel ook een prachtig gebouw nog naar de market geweest jammer viel beetje tegen want ook de commercie is hier toegeslagen. Na een spannende rit weer door de stad was het tijd om weer naar "huis" te gegaan. We Bea en ik zijn de enige gasten tot we naar Jaipur gaan dus we worden vreselijk verwend echt waar. Morgen gaan we proberen om de foto's te plaatsen want op deze bejaarde pc gaat dat niet lukken die zit overvol. IK GENIET RINKU ZEG YOU"RE GLOWING!!! Tot morgen doei

• 18 Februari 2014 - 17:18

Henriette:

Leuk te horen, dus lekker op verkenning geweest. Ja het zal inderdaad een bejaarde PC zijn daar, jammer had je moeten weten, maar maakt niet uit! Wacht ik gewoon paar dagen of weken langer in spanning op de foto's!

groetjes xx

• 18 Februari 2014 - 17:22

Nicoline:

Zo te zien vermaak je jezelf wel. Gelijk vol aan
    de bak! Maar wel leuk dat je al veel hebt gezien. We horen wel weer geniet ze x

• 18 Februari 2014 - 17:29

Pap Mam:

Leuk dat je eerst van alles gaat bekijken.Je bent dus nog niet naar Jaipur,nou geniet maar weer verder. xxxxxx

• 18 Februari 2014 - 17:39

Meriam:

Wat goed om te lezen dat je het tot nu toe zo goed ervaart! Geniet maar volop van deze mooie tijd en wij zullen met Kandinsky zo een borrel op je drinken. Xxx

• 18 Februari 2014 - 18:32

Willy:

Leuk om jouw reis mee te kunnen beleven via je verhalen. Heel veel plezier nog en ook ik blijf je volgen.

• 18 Februari 2014 - 18:32

Mieke:

Wat een enthousiasme lees ik in dit verslag. En dan is het avontuur nog maar net begonnen. Genieten ervan meid. Ik blijf je volgen.

• 18 Februari 2014 - 19:55

Joseliene:

Super te lezen hoe t met je gaat!
    Geniet van alle indrukken en
    Activiteiten.

• 18 Februari 2014 - 21:40

Angelien:

Volle bak....na zón lange reis ha,ha.....laat jullie maar lekker verwennen..ben benieuwd naar de foto's..xx

• 18 Februari 2014 - 23:17

Marjolein:

Hee Stan, klinkt super allemaal! Geniet met volle teugen! Xx

• 19 Februari 2014 - 02:06

Kim:

Jaloers!!!! Maar geniet ze nog even voordat je aan de bak moet. En idd, foto's please! Xx

• 19 Februari 2014 - 09:44

Monique:

You are glowing, dat is leuk en goed te horen, geniet X

• 21 Februari 2014 - 14:43

Truus Van Den Broek:

Hoy Stanny, zo te zien heb je het reuze naar je zin daar! Wat me opvalt zijn de kleuren... zo veel kleuren, en vooral de kleding of ligt het aan de plaatsen waar je de foto's hebt gemaakt... ? Maar ok, ben benieuwd naar de rest van de reis en vooral de foto's. Geniet met volle teugen!

• 21 Februari 2014 - 17:47

Henriette:

Leuk Stanny, al die pictures, kunnen we mooi zien hoe je het daar een beetje hebt. Ik begrijp dat het veel meer indruk geeft als je er zelf staat.
    Maar leuke foto's enne... ik kijk uit naar de volgende reeks! Veel plezier nog! x