NAMASTE!!!! - Reisverslag uit Delhi, India van Stanny Bode - WaarBenJij.nu NAMASTE!!!! - Reisverslag uit Delhi, India van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

NAMASTE!!!!

Door: Stanny

Blijf op de hoogte en volg Stanny

17 Februari 2014 | India, Delhi

Overdonderd door alle lieve berichtjes wel leuk Nou daar ben ik dan. Hele goede vlucht gehad van 6 uur en 45 min. Hoewel het bij jullie pas tegen 20 uur was, was het hier al 0.34 uur. Voor je dan door de douane bent weer een uur verder. Gelukkig stonden bij de uitgang honderden mannen met bordjes met namen LEKKER overzichtelijk haha. Nou ben ik niet voor 1 gat te vangen dus had zo iemand gevonden die mijn taxidriver belde en was ik zo weg. De accomodatie is heel eenvoudig maar zijn al de hele ochtend aan het poetsen met een big smile. Over een uurtje of 2 komt mijn reisgenootje aan uit Canada. Ga eerst een beetje de boel verkennen Tot laters!!!

• 17 Februari 2014 - 07:38

Kim:

Het avontuur is nu echt begonnen. Fijn dat de reis goed was. Succes en geniet lieverd. X

• 17 Februari 2014 - 07:40

Angelien De Rozario:

Wat leuk stan.dat we je zo kunnen volgen,fijn dat de reis goed is gegaan,geniet van je verblijf grtjes Angelien xx

• 17 Februari 2014 - 08:33

Vive:

Oh Stan,je bent in ieder geval veilig aangekomen

• 17 Februari 2014 - 08:49

Patrisia:

Mooi dat je er bent en leuk dat we zo ook alles kunnen volgen!!
    Veel succes daar en genieten!

• 17 Februari 2014 - 09:08

Monique:

Fijn te horen dat je goed aangekomen bent X

• 17 Februari 2014 - 09:10

Nicole Franken:

Wat een avontuur maar leuk om mee te kunnen lezen, geniet ervan Groetjes uit Moergestel

• 17 Februari 2014 - 09:50

Corrie Driessen:

Fijn dat je goed aangekomen bent. Superleuk om je op deze manier te kunnen volgen. Heel veel plezier geniet ervan.

• 17 Februari 2014 - 11:16

Pap En Mam:

Fijn te zien dat je goed bent aangekomen.Heb er wel van wakker gelegen.Ik zie natuurlijk allemaal beren op de weg.Maar nu gaat het echt beginnen.Veel lieve groetjes.xxxxxxx

• 17 Februari 2014 - 11:53

Monique Van Trier:

Das mooi! En nou hup in de blote beentjes en avonturen maar! Succes! x

• 17 Februari 2014 - 12:05

Miriam:

Fijn te horen dat je goed bent aangekomen. Hopen dat je een beetje een klik hebt met je reisgenootje! Super dat we je via dit medium kunnen volgen! Have fun en veel succes! Groeten Miriam

• 17 Februari 2014 - 17:41

Henriette:

Fijn dat je er bent!, en veel plezier, ik wacht met smart op de eerste foto's...xx

• 18 Februari 2014 - 14:45

Pascalle Peerlings-Jongen:

Heey Staany, knap dat je maar een uur nodig had om door de douane te komen hahahahaha. Het is hier nu te rustig maar gelukkig kunnen we je op gepaste afstand volgen. Blijf je me wel vanuit India inspireren met mooie woorden. Ik wens je oprecht een mooi avontuur en lezen graag je reisverslag. Groetjes, Pascalle