Laatste loodjes - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Stanny Bode - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Moergestel, Nederland van Stanny Bode - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Stanny

Blijf op de hoogte en volg Stanny

11 Februari 2014 | Nederland, Moergestel

De laatste boodschappen gedaan. Volgens mij heb ik alles . Visum, Roepies , fototoestel en vooral enorm veel zin!!! Nog 5 nachtjes slapen but I'm ready to take off!!! Overal op gerekend van slippertjes tot stevige stappers. Zomerkleren weer opgezocht maar ga daar ook wat aanschaffen om niet op te vallen. Als je mijn reis wilt volgen kun je dat via deze link links onderin kun je je aanmelden. Natuurlijk ga ik proberen om zo vaak mogelijk een update te plaatsen.

  • 11 Februari 2014 - 16:34

    Miriam Rijnen:

    Hey Stanny,
    ik wens je een fijne tijd toe! Groetjes Miriam

  • 11 Februari 2014 - 17:37

    Monique:

    Hi Stanny, nu alvast een super mooie trip. Geniet ervan en ik ga je volgen hoor! Dikke Xxx Mo

  • 11 Februari 2014 - 19:12

    Marjolein:

    Zo aangemeld! We gaan je volgen. Xx

  • 11 Februari 2014 - 19:35

    Meriam:

    Natuurlijk ga ik je missen maar volg je graag op deze mooie reis.

  • 12 Februari 2014 - 08:33

    Haya:

    Stoer wijf ben je toch ! Wens je de reis van je leven.

  • 12 Februari 2014 - 11:46

    Monique :

    Heeeeeel veel plezier.

  • 12 Februari 2014 - 17:35

    Henriette:

    Hee Mop, ik zeg je vrijdag gedag!

  • 16 Februari 2014 - 10:34

    Angelique:

    Hey Stanny, ik wens jou een fantastische reis toe en ben benieuwd naar je ervaringen! Geniet ervan! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stanny

Actief sinds 10 Jan. 2014
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 12275

Voorgaande reizen:

16 Februari 2014 - 16 Maart 2014

India, Jaipur

Landen bezocht: